GLP2 afslankmedicatie: het werkt. Maar wat gebeurt er daarna?

De laatste tijd vertellen steeds meer mensen mij bijna een beetje beschroomd dat ze GLP-1 gebruiken. Alsof ze verwachten dat ik daar iets van vind.
Misschien zelfs dat ik erop tegen ben.
Dat ben ik niet.
GLP-1 kan een ontzettend waardevol hulpmiddel zijn bij het afvallen. Waar ik vooral benieuwd naar ben, is wat je doet met de ruimte die daardoor ontstaat.
Want als de honger afneemt, de food noise stiller wordt en afvallen ineens minder strijd kost, wat zou je in die periode dan ook kunnen ontwikkelen?
Je gewoontes. Je manier van omgaan met stress en emoties. Je beweging. Je zelfkennis. Je zelfleiderschap.
In mijn nieuwe podcast praat ik over de wetenschap achter GLP-1, de commerciële online markt die eromheen is ontstaan, mijn zorgen én vooral de kansen die ik zie.
Voor mij is het geen óf-óf-verhaal.
Laat medicatie doen waar medicatie goed in is. En gebruik de ruimte die ontstaat om te bouwen aan wat jij zelf kunt ontwikkelen.
🎧 Luister deze nieuwste aflevering van de Slank Doen Praatjes via het tabblad: Podcasts.
Wil je ontdekken hoe Slank Doen steeds meer jouw nieuwe normaal kan worden? Je kunt je hier op de wachtlijst zetten voor de Slank Doen Club:
▶️ www.fitspel.nl/slankdoenclub
#GLP1 #Afvallen #DuurzaamAfvallen #SlankDoen