top of page

Free Slank Doen Community

OpenbaarΒ·181 leden

SLANK DOEN CLUB - De plek waar je niet steeds opnieuw begint, maar eindelijk leert volhouden

Je weet waarschijnlijk al best veel over afvallen. En dikke kans dat het je ook al meerdere keren is gelukt.

Maar dan komt het leven. Stress, vermoeidheid, vakantie, een etentje of gewoon even geen motivatie. Oude gewoontes sluipen er weer in en voor je het weet denk je: maandag begin ik weer.

En volgens mij zit daar de echte uitdaging.

Niet steeds beter worden in opnieuw beginnen, maar leren hoe je doorgaat als het even tegenzit.

Vanuit die gedachte heb ik de Slank Doen Club ontwikkeld. Een plek waar coaching, support, verbinding en accountability je helpen om van Slank Denken β†’ Slank Doen β†’ Slank Zijn te gaan.

Totdat Slank Doen steeds meer jouw nieuwe normaal wordt en slank blijven steeds meer een logisch gevolg.

In deze video vertel ik je waarom ik de Club heb ontwikkeld, hoe we werken en vooral: hoe ik jou wil helpen om te stoppen met steeds opnieuw beginnen.

Nieuwsgierig naar de Slank Doen Club? Bekijk de video en meld je vrijblijvend aan voor de wachtlijst:

www.fitspel.nl/slankdoenclub

9 weergaven
bottom of page