December Challenge | dag 27: terugblik en vooruitblik

Hi mooi mens!
De laatste mail van het jaar is er vaak 1 van een terugblik en een vooruitblik.
Nou nou. Mijn eerste idee: Terugblik? Me Hoela! Het was gewoon een k*t jaar.😁 Voor mijn gevoel te weinig progressie geboekt en het gemis van onze dochter liep daar als een hete traan doorheen.
Daarom is het goed om even echt tijd te maken om je jaar de revue te laten passeren. Want man o man, er is toch zeker wel veel moois gebeurd. 🤩
Ik wil er 3 met je delen:
1️⃣ Onze App community is de afgelopen 4 maanden gegroeid van 0 naar 99 gelijkgestemden leden die elkaar steunen, motiveren en inspireren slank te worden en te blijven. Dank aan al mijn leden, jullie maken de community! ❤️
2️⃣ Mijn podcast is totaal 49.000 x gedownload. Dank, dank, dank mijn luisteraars. 🙏 Dat maakt het gevloek tijdens het editen wel weer waard!
Ken je mijn podcast nog niet? Je vindt hem op alle grote podcast platforms. Even zoeken op Fitspel.
3️⃣ Door alle shit is mijn zelfvertrouwen sky high en mijn missie kristal helder. Check m'n vernieuwde website en je ziet wat ik bedoel! www.fitspel.nl.
Ik bevestig mijzelf: groei is altijd uphill! 📈
Zo zie je maar: 'elluk nahdeel heb ze voordeel'.
Korte vooruitblik: met focus gas erop gaan; een droom met een deadline die ik in 2024 ga realiseren. Doen we het samen? Ik wens het jou in ieder geval ook toe 😘!
Dank dat je lid bent van deze community.
Dank als ik je het afgelopen jaar heb mogen helpen.
Heb een knallende jaarwisseling en ik zie je met liefde volgend jaar weer!
Pluk je geluk 🍀,
Mira
𝐏𝐒𝟏: Een oliebol is 170 calorieën; je kan er 44 eten om een kilo aan te komen. Dus doe niet zo krampachtig en geniet! 🍪
𝐏𝐒𝟐: Staat Afvallen & Slank Blijven op jouw wishlist voor volgend jaar, dan wil je de online-live training De Voorbereiding op 4 januari niet missen. Het is precies dat: een ijzersterkte voorbereiding zodat afslanksucces een logisch gevolg wordt. Aanmelden kan hier:
www.fitspel.nl/devoorbereiding