top of page

Deel, Vraag en Antwoord

Openbaar·159 leden

December Challenge | dag 19: De Voorbereiding, Mentaal starten met afvallen kan NU!

Mentaal starten met afvallen kan NU!

Door mijn eigen struggle met overgewicht uit mijn verleden voel ik jouw frustratie zo goed; je wilt dolgraag afvallen, maar ziet zo op tegen diëten.

Ik weet hoe jij jouw frustratie kan omzetten in blijvend afslank resultaat, zonder te diëten. 🎯🤩

Ik weet ook wat je nu denkt. (Omdat ik dat vroeger ook dacht):

"Ja, ja... zal wel!"

"Pffff, ik heb er zo geen kracht voor!"

"Het komt nu gewoon niet zo goed uit!"

Je zal het niet geloven, maar voor nu snap ik dat. 😊

Goede voornemens voor het nieuwe jaar zijn er niet zonder reden. Een nieuw jaar voelt als een nieuwe start. Een nieuwe mogelijkheid. Een nieuwe kans.

Als jij volgend jaar inderdaad wilt afvallen en slank blijven dan hoop ik alleen dat je het nu anders gaat aanpakken dan al die vorige pogingen. Want alleen als je het anders gaat aanpakken, krijg je ander resultaat. 🎯

Wanneer jij je gaat voorbereiden op afvallen en slank blijven, ga jij het al anders aanpakken dan normaal. Iedereen begrijpt dat een voorbereiding de kans op succes aanzienlijk verhoogt. Als je je nu direct inschrijft, ben jij feitelijk mentaal al begonnen met de voorbereiding op afvallen. En het toffe is; het zal je direct meer zin en energie geven. (Probeer het maar! 😌)

Tijdens deze gratis masterclass op 4 januari om 19.30 ga jij ontdekken:

✅ Dat slank blijven door te diëten een leugen is, en wat wel werkt!

✅ Dat niet jouw voeding maar jouw gedachtes en emoties de bepalende factor zijn voor jouw gewicht. En hoe je deze gedachtes en emoties onderzoekt en omvormt.

✅ Hoe je wel met gemak gaat volhouden, zodat jij straks vol zelfvertrouwen weer die leuke kleding past!

✅ Je gaat naar huis met een plan van aanpak om van 2024 jouw slank jaar te maken!

Aanmelden kan gemakkelijk via: www.fitspel.nl/devoorbereiding.

Ik hoop je dan te zien, want ik gun het jou zo dat ook jij weer Blij wordt met Jezelf & je Lijf! 🤩

8 weergaven
bottom of page