top of page

Deel, Vraag en Antwoord

Openbaarยท159 leden

Boek update! ๐Ÿ“–

ree

๐Ž๐ฏ๐ž๐ซ๐ ๐ž๐ฐ๐ข๐œ๐ก๐ญ ๐Ž๐ฏ๐ž๐ซ๐ฐ๐ข๐ง๐ง๐ž๐ง ๐ฏ๐š๐ง๐ฎ๐ข๐ญ ๐๐ž๐ซ๐ฌ๐จ๐จ๐ง๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค ๐‹๐ž๐ข๐๐ž๐ซ๐ฌ๐œ๐ก๐š๐ฉ (Help jij me later met een goede subtitel? ik ben daar nog niet uitโ€ฆ๐Ÿ˜)

Het Fundament waar de 4 Slank Doen pijlers op kunnen groeien is: VERANDERENERGIE.

Ik leg je uit wat het is, hoe het werkt en hoe je het versterkt.

Doel van dit deel van het boek is dat jij gaat inzien, begrijpen en toepassen dat de mate en vorm van jouw energielevel vele malen belangrijker is dan welk dieet ook en een fundamentele rol speelt bij jouw duurzame afslank succes.

Een quote van mijn dierbare vriendin Anna Christina Loots kan in dit deel van mijn boek niet uitblijvenโ€ฆ

Ik heb nu van ongeveer 1/5 deel van mโ€™n boek de 1ste opzet klaar. Dus ik denk dat het tijd is om mijn hengeltje uit te gooien met de vraag: wie helpt mij aan contact met een relevante #uitgever?

Misschien een beetje vroeg in het #schrijversproces, maar ik werk graag simultaan, juist wanneer processen veel tijd in beslag nemen.

Dus wie helpt? ๐Ÿ™โค๏ธ๐Ÿคฉ

6 weergaven
bottom of page