Welkom!
Welkom @anneliesheijnis!
Super tof dat jullie Overgewicht willen Overwinnen vanuit Persoonlijk Leiderschap en gaat starten met Fitspel DIY! 🎯 Morgen zal ik je toevoegen in de Fitspel besloten groep.
In het tabblad "Welkom" vind je 2 video's. 1 over deze community en 2 over hoe je optimaal gebruik kan maken van deze app.
Deze community wordt waardevol door haar leden. Daarom zou het tof zijn als je jezelf even wilt voorstellen onder dit bericht. Fotootje is leuk. 🥰
Voel je vrij om je gedachtes, tips, vragen, motivatie enz. mbt het afslankproces hier te delen. We zijn er om elkaar te helpen!
Ik wens je heel veel succes en vooral plezier met dit mooie proces. 🍀
As je doelen wilt bereiken is er maar 1 ding wat belangrijk is: Keep Going. 🎯
X Mira
11 weergaven

Wat leuk om je zo een beetje te leren kennen Annelies. Fijn dat je via GLI af gestart bent. Mag ik vragen hoeveel je met GLI bent afgevallen en hoeveel je nog met Fitspel DIY wilt afvallen? Let even op: dit bericht wordt door alle app-community-leden gezien. Mocht je dit meer privé willen delen, dan kan dat in de (besloten) Fitspel groep. Als het goed is heb je een uitnodiging voor gekregen.
Meer aan jezelf werken (i.p.v. alleen je gewicht) dat is precies waar Fitspel voor staat: werk harder aan jezelf dan aan je dieet om blijvend slank te worden.
Ik wens je een succesvolle en vooral leuke afslank reis. 🤩