๐๐ฉ๐๐๐ข๐๐๐ฅ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ฃ๐จ๐ฎ: ๐๐% ๐ค๐จ๐ซ๐ญ๐ข๐ง๐ ๐จ๐ฉ ๐๐ ๐๐ฅ๐๐ง๐ค ๐๐จ๐๐ง ๐๐๐๐๐๐ฆ๐ฒ (๐ฌ๐ญ๐๐ซ๐ญ ๐๐ ๐ฌ๐๐ฉ๐ญ๐๐ฆ๐๐๐ซ)
Een extra steuntje voor al bestaande klanten.
Misschien heb je mijn boek gelezen, maar ben je er niet mee doorgegaan. Misschien ben je lid van de Club, maar voelt dat soms te vrijblijvend. Of misschien heb je jaren geleden Fitspel gedaan en hield je het gewicht lang onder controle, tot het er langzaam weer bijkwam.
En dat maakt dat afvallen vaak voelt als een strijd.
Met de Slank Doen Methode wil ik je juist laten ervaren dat afvallen en slank blijven een pad is naar mรฉรฉr geluk: rust in je hoofd, trots op je lichaam, energie, vertrouwen, intimiteit, en vooral regie over je lijf en je leven.
๐ Het moment dat je gaat inzien dat de pijn bij elke verandering eigenlijk groeipijn is, is het moment om รฉcht te starten.
Daarom nodig ik (ex)klanten uit voor het allereerste ๐๐ฅ๐๐ง๐ค ๐๐จ๐๐ง ๐๐๐๐๐๐ฆ๐ฒ ๐ฉ๐ซ๐จ๐ ๐ซ๐๐ฆ๐ฆ๐ ๐๐๐ญ ๐ฌ๐ญ๐๐ซ๐ญ ๐จ๐ฉ ๐๐ข๐ง๐ฌ๐๐๐ ๐๐ ๐ฌ๐๐ฉ๐ญ๐๐ฆ๐๐๐ซ.
De focus van de Slank Doen Academy = AFVALLEN door Slank DOEN; 12 weken, 12 modules, 1 methode โ mรฉt heel veel coach-ondersteuning. Precies wat je nodig hebt om niet alleen te starten, maar ook vol te houden.
Dit krijg je:
๐งกOnline videoโs + opdrachten, zodat je het meteen persoonlijk en praktisch maakt.
๐งกElke 2de en 4de dinsdag live online coachsessie, met directe feedback en aha-momenten.
๐งกEen besloten WhatsApp-groep om elkaar te supporten en te leren van elkaars ervaringen.
๐งกBONUS: gratis toegang tot de Slank Blijven Club tijdens het programma (ledenpauze voor huidige members).
๐๐ฉ๐๐๐ข๐๐๐ฅ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ฃ๐จ๐ฎ ๐๐ฅ๐ฌ ๐ค๐ฅ๐๐ง๐ญ (ex- fitspeler, Club member, Slank Denken, Doen, Zijn-lezer)
Niet 3 x โฌ150,- ๐ฆ๐๐๐ซ ๐ฌ๐ฅ๐๐๐ก๐ญ๐ฌ ๐ ๐ฑ โฌ๐๐,- (๐๐% ๐ค๐จ๐ซ๐ญ๐ข๐ง๐ ๐).
โ ๏ธ Let op: deze actie is alleen geldig t/m aanstaande zondag 14/9, 24.00 uur.
Sta je op onze maillijst, dan heb je een mail ontvangen met de korting-link. Zo niet, stuur me dan een DM, dan zorg ik ervoor dat je de 50% korting link ontvangt!
Van uitstellen naar starten.
Van willen naar doen.
Van opgeven naar volhouden.
Ik hoop dat je erbij bent!
๐Pluk je geluk,
Mira
๐๐: Omdat jij al eerder met mij gewerkt hebt, mag jij iemand meenemen voor dezelfde 50% korting. Samen starten = samen sterker ๐ช. Maar let op: dit kan alleen als jullie je vรณรณr zondag 14/9 inschrijven.