top of page

Deel, Vraag en Antwoord

Openbaarยท159 leden

Slank blijven door van Slank Doen een Gewoonte te maken

ree

In de 25+ jaar dat ik mij bezig houd met de problematiek (en frustratie) rondom overgewicht, zowel professioneel als op persoonlijk vlak, is me 1 ding wel duidelijk geworden:

Je wordt niet dik als je eet wanneer je honger hebt, je wordt (en blijft) dik wanneer je structureel te veel eet op al die momenten dat honger geen rol speelt. Door: gewoonte, vermoeidheid, pijn, stress. De oplossing moet van binnenuit komen. Niet door je dieet te veranderen, maar door jezelf te verbeteren.

De Keep Going Club gaat je daarbij helpen, samen met een groep van gelijkgestemden. Deze club is er voor jou als je inziet dat duurzaam afvallen vraagt om een levenslange verandering.

Je valt namelijk niet af door erover te lezen, door het heel graag te willen of door elke maandag weer je motivatie te zoeken. ๐—ฆ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ธ ๐˜„๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป ๐—ฏ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ณ ๐—ท๐—ฒ ๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฆ๐—น๐—ฎ๐—ป๐—ธ ๐——๐—ข๐—˜๐—ก ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป (๐—ฎ๐˜‚๐˜๐—ผ๐—บ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฒ) ๐—š๐—ฒ๐˜„๐—ผ๐—ผ๐—ป๐˜๐—ฒ ๐˜๐—ฒ ๐—บ๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ๐—ป.

Elke maand een masterclass met uitwerkblad (PDF) en een terugkom sessie ter feedback, maandelijkse persoonlijke habit-tracker en wekelijkse weeg-update, voor de nodige liefdevolle schop onder je kont.

Ik snap het als je twijfelt. Daarom bied ik je een ๐—š๐—ฅ๐—”๐—ง๐—œ๐—ฆ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ณ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ. Daarna betaal je 27 per maand. Zonder vaste termijn; jij bepaalt hoe lang je aangehaakt wilt blijven. Toch opzeggen? Dat kan zonder gedoe.

๐—˜๐˜…๐˜๐—ฟ๐—ฎ ๐—•๐—ผ๐—ป๐˜‚๐˜€: als je je aanmeldt voor 1/8 dan krijg je ๐Ÿฎ๐Ÿฌ% ๐—ธ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ด๐—ฒ๐—ต๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—น๐—ถ๐—ฑ๐—บ๐—ฎ๐—ฎ๐˜๐˜€๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—ฝ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ผ๐—ฑ๐—ฒ. Gebruik hiervoor kortingscode: SnelleVogel

Meld je nu aan en claim je gratis proefmaand en 20% korting โ–ถ๏ธ www.fitspel.nl/keepgoingclub

In de afbeelding zie je het programma voor de aankomende periode.

8 weergaven
bottom of page