top of page

Starten & Ontmoeten

Openbaar·21 leden

Een cadeautje voor ons 100ste lid! En dat is Beata! 🥳

Welkom @Beata Croes. Super tof dat je wilt werken aan "Blijer worden met Jezelf & je Lijf" door Persoonlijk Leiderschap.

🥳 Gefeliciteerd! Je bent ons 100ste lid en daarom krijg je van mij een 🎁!!!!

Tromgeroffel... 🥁🥁🥁 Je krijgt 30 minuten 1:1 coaching t.w.v. 60,- cadeau! Neem je even contact met me op om daarvoor een afspraak te maken?(binnen 30 dagen.)

In het tabblad "Welkom" vind je 2 video's. 1 over deze community en 2 over hoe je optimaal gebruik kan maken van deze app. Bekijk deze even om beter wegwijs te worden.

Deze community wordt waardevol door haar leden. Daarom zou het tof zijn als je jezelf even wilt voorstellen onder dit bericht. Fotootje is leuk. 🥰

Ik wens je heel veel succes en vooral plezier met dit mooie proces. 🍀

As je doelen wilt bereiken is er maar 1 ding wat belangrijk is: Keep Going. 🎯

X Mira

18 weergaven

Oooh wat leuk! Ja je was erbij vanmorgen! Heb je je ook al aangemeld voor de gratis masterclass aanstaande donderdag? Zo niet, dan kan dat via deze link: www.fitspel.nl/devoorbereiding. Dan gaan we dieper in op wat ik vanmorgen vertelde.

Jouw verhaal is idd niet uniek. 🥹 Maar daarom zit je hier! Je zal merken dat je met een andere aanpak, ander resultaat krijgt.

En wat leuk dat je uit Diemen komt!

Laat je me weten wanneer je wilt afspreken om je cadeau te verzilveren? Je kan me een privé bericht sturen. Check even de video in welkom voor de functionaliteiten van deze app.

Let’s rock! Keep going! 🎯

bottom of page