Half februari zei ik: “De eerste honderd mensen die mijn boek in de pre-order kopen krijgen een gesigneerd exemplaar.”
Het werden er 103! ❤️🥹
Zo veel dank aan allen die mij dit vertouwen hebben gegeven. Jullie hebben mij vlinders in mijn buik gegeven. 🙏🦋
Dit boek is het resultaat van 30 jaar persoonlijke én professionele ervaring met één duidelijke conclusie: blijvend afvallen lukt niet met weer een dieet. Het lukt pas als je bereid bent jezelf te onderzoeken; je gedachten, je gedrag en je emoties.
Want laten we eerlijk zijn: als honger niet het probleem is, waarom blijf je dan naar eten grijpen? Zodra je naar jezelf durft te kijken, in plaats van alleen je dieet, ontdek je de sleutel tot blijvende afslank verandering.
Vandaag ga ik starten met signeren. Dat wordt nog wel even een klus. Maar ik heb geen spijt dat ik deze belofte heb gemaakt; ik doe het met liefde.
Want ik gun jou ook dat je eindelijk, na al die jaren, dieet-vrij en blij bent me jezelf en je lijf. 🤩
Wil jij dit ook, en heb je nog geen exemplaar? Bestel jouw boek dan hier:

Wat TOP dat het signeren je zoveel werk kost...:) Het vertrouwen in jou is welverdiend.